[Info AteneuCandela] [Info Ateneu Candela] Divendres 30 Juliol: Concert Jo Jet i Maria Ribot

Informació de les activitats del Centre Social Ateneu Candela info a ateneucandela.net
dij jun 29 05:30:56 MDT 2017

​
Bon dia,

Demà divendres *30 de juliol* arriba el primer concert a la fresca amb *JO
JET I MARIA RIBOT* <http://ateneucandela.info/node/1645>, un esdeveniment
que serà realment molt especial, per començar la Festa Major de Terrassa i
per innaugurar els concerts a la terrasseta del Candela!

‘Lliure o descansar’ és el segon disc del duet manresà i, a diferència
de ‘Viatges
i flors’ - un primer disc primaveral i lluminós -, reflecteix la cara
nocturna de la vida. A l’escoltar-lo s’hi senten els referents de Bon Iver,
Sufjan Stevens, Fink o Jonsi. Al pair-lo se sent respirar i bategar
l’espai, el duet cantant junt i la circumstància que envolta la gravació.
És un disc honest i viu amb el que Jo Jet i Maria Ribot han explorat nous
camins sonors tot mantenint la seva essència. Un so independent, un format
clàssic i un plantejament pop: una fórmula única arreu.
Aquí podeu veure un vídeo seu i la seva web: us animareu a venir segur:
www.youtube.com/jojetimariaribot
jojetimariaribot.cat

Us hi esperem!

*Ateneu Candela*
Un document HTML ha estat eliminat...

Més informació sobre la llista de correu Info