[Info AteneuCandela] Butlletí Candela núm.6 '12 (setmana del 11J al 17J)

Informació de les activitats del Centre Social Ateneu Candela info a ateneucandela.net
dim jun 12 03:25:48 MDT 2012

*Actes:
*
*Dijous 14 de juny de 19:30h*

 *[Presentació llibre] Em vaig casar amb els meus pares*
*Tessa Julià*, escriptora terrasenca, ens vindrà a presentar el seu llibre
de literatura infantil "*Em vaig casar amb els meus pares*".
http://www.ateneucandela.info/node/422

*
Divendres 15 de juny a les 21h*

*[proyección audiovisual] 72 horas*
*Autonomía obrera en la Barcelona de los años 70. *Contaremos con la
intervención de Fernando Paniagua, guionista del documental.
http://www.ateneucandela.info/node/411

*Exposicions: *

*(fins al 30 de juny)**
*
*Mirades des de Palestina* (a càrrec de *Cau Torrent de les Bruixes*).
Fotografies
d'un viatge a Palestina.

*Pròxims esdeveniments:**** (pots consultar el calendari de la web):
http://www.ateneucandela.info/calendar*